cadibeel.reismee.nl

De dagen in Singapore

Dinsdag om 08.45 opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden.
We zijn uitgebreid uitgezwaaid door de groep. We hadden iets vertraging maar een zeer comfortabel vliegtuig met een mega beenruimte. Hier waren de mannen erg blij mee. Bij aankomst in Singapore een busje besteld die ons naar het hotel bracht. Een megahotel, superdeluxe, chicq en prachtig zwembad erbij.
Heerlijk dat we hier 7 dagen verblijven. Jammer dat Agatha hier niet is (grapje van Elly en Carla)
De koffers zijn uitgepakt en de kamer van Carla en Dick is omgetoverd in een kerstdorp. Laat TV west maar langs komen.
Woensdag 21 december zijn we na een uitgebreid ontbijtbuffet op weg met de city Hop on-Hop off bus om wat caches te scoren. Onderweg ook naar de Botanische tuinen. Schitterend. Een bezoek waard waar veel mooie foto's gemaakt kunnen worden. De temperatuur hier in Singapore is hier het hele jaar rond de
31 graden. De zon komt altijd om 07.00 uur op en gaat altijd om 19.00 uur onder. 's Middags een riksja tour gemaakt in China Town en daar ook gegeten en vervolgens een boottocht op de Singapore rivier gemaakt.
De gebouwen zijn erg imposant en kleurrijk zeker in deze kersttijd.
Vanmiddag gaan we een boottocht maken in Marina Bay met een high tea en morgen een
nachtelijke safari aan de Zoo van Singapore.
Verder willen we nog in de flyer (reuzerad),naar Orchard Street, Raffles Hotel,
verschillende shopping malls. Als we dit niet redden dan boeken we er nog een week bij (grapje).
Agatha goed overgekomen? We weten niet of we nog op internet komen maar we zullen zien.
Voor ieder die dit leest hele fijne kerstdagen en eet niet te veel!!
Tot snel. Groeten en dikke knuffels van Cadibeel.

Agatha

Wat zijn Elly en Carla toch een grapjassen, maar als jullie me hadden uitgenodigd om mee te gaan was ik zo bij jullie gebleven. En ja we zijn allemaal goed aangekomen na een hele rustige vlucht. Had ik al even laten weten als reactie op jullie vorige verslag. Maar jullie hebben het natuurlijk veel te druk met van alles en nog wat dus.....
Ik wens jullie nog veel plezier en ik blijf dit natuurlijk elke dag volgen.
By the way, alle schelpen zijn moeiteloos door de douane gekomen. Groetjes aan allemaale.

marijke

Wat ziet Singapore er prachtig uit. De hoge indrukwekkende gebouwen hebben we uit het vliegtuigraampje kunnen zien. Heerlijk om te lezen zoals jullie hiervan genieten. Om er jaloers op te worden, wat jullie allemaal nog gaan doen.
Weer thuis ,heb ik snel de kerstboom gezet, en in de regen boodschappen gedaan. . Nee dan liever toch maar Singapore!
We blijven jullie volgen. Nog heel veel plezier, mooie catches en fijne kerstdagen en geniet van jullie bijzonder kerstdiner.
Groeten aan jullie allen, ook van Hans.