cadibeel.reismee.nl

De laatste dagen in Singapore

24 december stonden een aantal caches op de planning en zijn we met de taxi naar de Flyer gegaan. We hadden wat regen onderweg en ook terwijl we in de flyer zaten. Ondanks toch een mooi uitzicht over Singapore en wat mooie foto's kunnen maken. 's Avonds een snack gegeten en een drankje genomen op Clarks Quay, de plaats waar je in Singapore geweest moet zijn. Dit is ook aan de prijzen te merken. Om 20.00 uur naar de kerk met de taxi : St Andrews Cathedral. Bij binnenkomst bleek dat hij overvol was en moesten we blijven staan zodat we besloten om naar een kerk schuin aan de overkant te gaan. Dit was ook een katholieke kerk maar de mis werd gegeven in het Mandarijn. Een hele belevenis.

25 december, om half 10 ontbeten. Dehop on-hop off bus genomen naar OrchardRoad. Het was er giga druk en omdat we lang moesten wachten op de volgende bus uiteindelijk maar weer een taxi genomen naar het Raffles hotel. Hier een overheerlijke Singapore Sling genomen en vervolgens lopend naar het hotel. Hier hebben we ons omgekleed voor het kerstdiner in een restaurant van het hotel op het dak bij het zwembad, The Blue Potato. Hoeden, pluimen en toeters lagen voor ons klaar. Heerlijk gegeten. Al met al een heel bijzondere kerst.

26 december, Vandaag gaan we vertrekken om 23.50 uur. Koffers gepakt en ontbeten. nog even met een taxi een privé toer naar Little India gemaakt, een juwelierswinkel bezocht( niets gekocht) Chinatown aangedaan en vervolgens naar het Marina Sands Skypark. Dit is het nieuwste gebouw van Singapore. Dit bestaat uit 3 gebouwen met een 'boot' erop. Heel apart en daar ook iets gedronken. Daarna naar het hotel en bij het zwembad nog een canasta gelegd en vervolgens de taxi gebeld om ons naar het vliegveld te laten brengen.

Het was een geweldige reis maar we zijn toch ook wel blij dat we weer naar huis gaan.

EINDE STORY vanaf vliegveld Singapore (er volgen nog wat foto's)

gerda

Lieve Dick en Carla,wat hebben een gave reis hebben jullie gemaakt en veel mooie ervaringen en indrukken opgedaan. Ik wens jullie een hele goeie reis weer terug naar Nederland en hoop jullie in het nieuwe jaar snel te zien , heb genoten van de verhalen en de foto''s . Wens jullie alvast een goed uiteinde en een goed begin met heel veel gezondheid toe.

Carolien

Het was weer een fantastisch verhaal !!!
Ik ben denk ik te laat voor een Kerstgroet,dan bij deze Gelukkig Nieuwjaar en have fun !!!!
Groetjes Ed & Carolien

Mars Anita en Bo

We missen jullie en kom snel maar weer naar huis !
Jullie hebben nu wel genoeg spleetogen gezien !
Xxxx de bende van Bohemen rechts